Gör ett...

nytt försök att skriva idag,hoppas inte det oxå bara försvinner.

Jag har alltså skaffat mig en laptop :-) den andra datorn gav upp och det gjorde jag oxå!!

ERIK va så gullig och installerde laptopen åt mig igår,så nu jävlar i mamma ska det skrivas och läsas i allas bloggar*gnuggar händerna*.

Tack än en gång ERIK för att du hjälpte din "gamla"(host,harkel)moster,jag är ju inget datageni direkt :-) .

Idag har Bubbis och jag varit och träffat Kira och hennes matte,så nu har han fått busa av sig två dagar i rad.
Gissa en som ligger och sover nu,mätt i magen och trött efter allt busande :-)  .

Ska ta och diska nu,kan ju inte bara sitta här vid datorn och leka...då blir det snart kaos här hemma.

Skriver säkert nån rad ikväll igen.

Vi hörs!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jaaa, äntligen... :-)

2008-10-23 @ 14:40:41
URL: http://argentumstella.blogg.se/
Postat av: syster yster

Bara ni får komma överens så kommer det att gå bra....vet hur det var när man började använda datorn, huvva vad svordomar det gick åt och vad många gånger man var färdig att kasta ut eländet=). Välkommen tillbaks iaf. Kramiz

2008-10-23 @ 16:37:01
URL: http://marithape.blogg.se/
Postat av: ciara

Ja,visst är det skönt med en Lap-Top istället

för dom stora gamla åbäkena!

Ha en bra fredag/Ciara

2008-10-24 @ 09:47:33
Postat av: Charly

Hej vännen! Välkommen tillbaka! Jag har saknat dej såååååå! Kram från Charly

2008-10-24 @ 10:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0