Gubben ska...

laga mat nu och jag är orolig för hur det kommer att sluta.
Blir det ätbart eller inte??

Frågan får bli obesvarad tills resultatet är klart :-) .

Han ska göra pannbiffar,med stekt lök och mos*hmmm*.

En jätte fin dag har det iaf varit idag,milt och soligt.

Fast jag har haft det jävligt kallt här inne nu i några dagar,så idag va jag och sa till så nu börjar det faktiskt att bli liiite varmare.

Dom senaste kvällarna har jag suttit med full mundering(dubbla byxor,t-shirt,tröja och fleecetröja + täcke)när jag kollat på tv och när jag har lagt mig va det nästan lika mkt kläder + två täcken som gällde...inte roligt alls :-( .

Ikväll är det första avsnittet av Let´s dance,det ska bli roligt att kolla på.

Har ju inte varit så speciellt mkt att kolla på nu under veckan som gått,så jag har hyrt ett par filmer som jag varmt vill rekomendera om ni inte redan sett dom.

TRANSSIBERIAN och DOOMSDAY...skitbra enligt min smak iaf.

Usch va han rumstrerar i köket nu,men jag vågar faaan inte gå och kolla vad som händer.
Det är bara att vänta och se :-) .

Meddelar sen hur resultatet blev.

Ha en skön och mysig kväll på er.

                                                                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0