Hmmm...

harkel och host...tänker inte tala om vad maten smakade...då blir gubben sur.
Men jag tror att ni har förstått ändå,den enda som verkligen eller han är ju hund(Bubbis) så han äter väl det mesta...men han åt det med god aptit.

Nej,hädanefter kommer jag att laga maten :-) .

Hoppas ni ätit nåt godare :-) .

Nu ska jag strax överraska gubben,precis som han överraskade mig med sin matlagning :-) .

                                                                             
                                                                                   Sexigt va????

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha ha =D

2009-01-09 @ 20:45:44
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: syster yster

Vi hade satt fast granen med snören ett på var sida för att Hasse inte kunde ge fan i den, då bet fanstyget av snörena den katten är inte klok=(.Jag har svurit över dessa barr vatenda jul men jag vill inte ha plastgran heller,det är det fulaste som finns=(kanske man skulle satsa på en liiiiten gran som är lättare att hantera, en boende på Grönboda har varje år en liten gullig gran ca 1 1/2 meter hög och inte så vid och i den har hon bara ljusslingor, det är den finaste granen varje år. Ha en fortsatt bra helg. Kramiz

2009-01-10 @ 22:23:28
URL: http://marithape.blogg.se/
Postat av: Charly

Och gubben som säger han lagar rätt goooood mat! Haha, vad överraskade du med, efterrätt??????

Kram!

2009-01-14 @ 08:46:18
Postat av: Charly

Hm, jag får nog inte mycket om jag säljer chefen ens på Tradera..... Chefen på ett jobb jag sökte hade själv småbarn o vi pratade om att jag hade barn osv. Han hade full förståelse för han visste hur han o hans fru lappade o donade för att det skulle funka...... Synd det var 150st som sökte det jobbet.... Kram!

2009-01-14 @ 10:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0