Nu ligger...

Bubbis jävligt risigt till kan jag säga :-( .Han har bitit sönder husses digitalkamera*hmm*han har nog haft en medhjälpare oxå...Nisseman!Husse va iaf INTE glad när jag berättade det på tel. ikväll,så Bubbis får nog hålla sig undan i morgon när husse kommer hit.Vet inte,men tror att den "kanske" går att laga...men där blixten kommer...där har Bubbis satt sina tänder så det är inget glas kvar där.Och luckan till batterierna är inte heller så helt,men jag har iaf lyckats stänga den.Så med nya batterier som sagt "kanske" den kan funka igen.Vi får se imorgon när jag inhandlat nya batterier.Jag hoppas iaf att den ska funka igen.Håll tummarna,annars är det nog bäst att Bubbis packar sina saker och söker ett nytt hem.Nej,skämt åsido...men glad va inte husse...så Bubbis ska nog ta det lite lugnt när han kommer...hålla sig liiite på avstånd.Nej,nu trorjag att jag ska kolla lite på en film tills ögonen blir trötta och jag kan sussa.Hörs i morgon igen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha ha... han tycker väl bara att han får skämmas för de förargliga bilderna på NA... ha ha ha... Ville paja den där jäkla kameran ^^)

Hoppas att den går att fixa iaf, för för oss människor är det rätt skoj med de där bilderna =)

Kramar

2008-05-24 @ 13:40:16
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: syster yster

Han kan väl klä ut sig? eller så kan han väl göra som Ville alltid gjorde, "skratta" och skylla på katten. Ha en bra helg även om du jobbar/kramiz

2008-05-24 @ 19:53:23
URL: http://marithape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0