Åter en dag till ända...

och jag kan inte påstå att jag har gjort speciellt mkt idag.Diskat,lagat mat,handlat och varit ut med Tino ett antal gånger.Har även pratat med syster yster i telefon i nån timme,det blir en del man har att prata om när man inte setts eller hörts på  så länge.Det va iaf roligt att prata med henne igen :-) !Sen så har ju gubben ringt oxå förstås,det blev en lååång dag för honom...va inte hemma först efter nio nu ikväll och sen så ska han upp fyra i morgon bitti*pest*!Jag börjar inte jobba först kl.två,så jag har sovmorgon...det gillar jag :-) !Nu ikväll när jag va ut med Tino,så såg jag helt plötsligt nått som stack ut ur munnen på honom...va har du i munnen Tino...då kollade han upp på mig och ur mungipan sticker det ut en grillkorv*skratt*han hade tydligen tagit med sig matsäck.Nåja den jycken är lite bäng ibland eller klok...vet inte vilket :-D !Nähä...då va det dags att kasta sig i bingen..känner att John blund har varit här med sitt sömnpulver nu!Sov gott...vi hörs i morgon!KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0