Dä blir aldriiig som man tänkt sig...

det sista jag skrev i onsdags kväll va,vi hörs i möra...men inte faan blev det så heller.Den här datorn lever sitt eget lilla liv och ville INTE släppa in mig på Internet.Men idag har min räddande ängel Jeppe varit här och hjälpt mamsen att få fart på fanskapet igen...TACK :-x !Inte för att det har hänt särskilt mkt dom här dagarna,jag blev tvärt sjuk i lördags efter middag och är fortfarande inte bra(halsont).Så typiskt mig att bli sjuk precis när värmen kommer.Gissa om jag har svettats som en gris,feber och den här kvalmiga luften*pust*inte skojigt alls!Nu måste jag ut i köket och kolla potäterna så att inte dom bränner fast i kastrullen,det vore ju oxå en höjdare :-) så typiskt mig.Det är inte jag som ska äta mat,det är Tino...jag lever mest på flytande föda än så länge*tvi vale*va trött jag är på det nu!Vi hörs lite senare...hoppas jag ;-)!KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0