Fredag...

och jag sitter här i morrisen och har precis ätit min frukost.Gubben ringde kl.09:19 och väckte mig,han ringde faktiskt tidigare oxå när han va på väg till jobbet kl.04:47 men då somnade jag om direkt :-) .Men nu har jag inte tid med det,måste skynda mig och göra allt som ska göras innan jag ska börja jobba kl.14.Typiskt att gubben redan va klar med sitt jobb nu när jag ska jobba kväll :-( !Om jag är ledig eller börjar nio på morgonen...jaaa...då slutar han nästan alltid sent.Fast iofs det är ju skönt för honom att sluta tidigt och sen komma hit och dona lite för sig själv innan tjatmonstret kommer hem :-Q !Nähänä..de här duger inte,måste sätta fart på röven så att det blir nåt gjort.Ska börja med att bädda rent i sängen,sen blir det...bla,bla,bla,...osv...låter inge kuligt alls*suck*vi hörs kanske senar ikväll efter att jag slutat jobbet...OM jag orkar förstås!Ha en underbar dag allihopa trots vädret :-) !Puss och kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0