Go möra...

ja här sitter jag nu i morrisen och har nyss ätit frukost.Gubben ringde kl.05.27,då va han på väg till jobbet.Tror ni att jag kunde somna om...nääee...pigg som en lärka :-( !Och jag som ska börja jobba halv nio.Men skit samma,nu kanske jag får lite gjort här på möran så har jag lite mindre att göra när jag kommer hem :-) !Ska iaf börja med att bädda rent i sängen,finns det nå skönare än att lägga sig i en renbäddad säng*mmm*jo det klart att det finns...men det är iaf en bland många sköna saker :-) !Det ser inte ut som att det skulle bli sol idag,men man vet ju inte...kl. är ju inte så mkt än...allt kan hända.Men eftersom att jag slutar tidigt idag så blir det förmodligen regn...ställ in er på det  ;-) !Nej nu ska jag sätta fart...vi hörs säkert lite senare..ikväll eller så!Ha en bra dag och va rädda om er!KRAM!!!

Kommentarer
Postat av: maritha

Jodu söstra mi ibland rinner det över och man måste få ladda ur sig=). Finns väl inge värre än dryga jävla "kan och vet allt bäst" bitcher som
inte lyssnar på andra utan bara kör sitt eget race.Tur att man har bloggen så man kan ösa ur sig, risken är ju att man samlar på sig och säger för mycket annars^^).

2007-08-24 @ 10:24:28
URL: http://marithape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0