Härligt väder...

är det idag,inte alls så där kvalmigt som det har varit dom senaste dagarna!Idag väcktes jag som vanligt av att gubben ringde när han åkte till jobbet,men jag somnade om på studs.Sen sov jag faktiskt till klockan va kvart över tio,då blev det fart här :-) !Har precis ätit och gett Tino mat oxå,för jag ska strax iväg och jobba*suck*inge roligt att jobba kväll.Men jag får väl trösta mig med att jag är ledig både onsdag och torsdag och fredag egentligen...men jag tror att chefen har smygit in ett arbetspass där.Faan va sur jag blir när man INTE kan fråga först och sen sätta in det på schemat....men men...det får väl gå för den här gången*grrr*!Försöker skriva lite när jag kommit hem...om jag orkar!Ha en bra dag i det sköna vädret!KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0