Jag kommer..

att bli flintskallig sakta men säkert  :-(  Nisse håller nämligen på att gnaga av mitt hår,han tycker det är jättemysigt och jag tycker INTE det*suck*.Idag skiner solen och jag hade tänkt att ta en prom. till Lådan med Tino.Behöver lite mer krukor(nej Nisse har INTE pajat fler)och en pinne för att stödja upp en blomma som står på golvet.Jag har fyra blommor som står på golvet nu,dom växer ju för sjutton ur fönsterna....önskar jag hade lika höga fönster som syster yster(orättvist) :-( .Men nu ska jag ner i tvättstugan,jag har nämligen den "turen" att ha den oxå :-) !Förresten...är det normalt att en katt slickar en i ansiktet och ligger raklång på golvet som en hund??Borde han inte kura ihop sig på nåt mysigt litet ställe??Jag tycker han mer och mer blir som en hund och inte kan han jama än heller...men det klart en hund jamar ju inte :-) !Strunt samma,go är han iaf och Tino med.Ha en jätte skön dag nu,så hörs vi senare.KRAM!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Läskigt att Carina, du och Indra sa Elliot... det blir nog en liten sådan kille då skulle jag tro ^^) Att Nisse inte är som en katt beror nog på hans lärare Tino Englund. Han sjunger nog "Baloo-låten" för Nisse när inte du är hemma och visar vad som gör livet gött att leva... =D *KRAM*

2007-08-29 @ 17:22:12
URL: http://annaenglund.blogg.se
Postat av: maritha

jodu söstra mi, inte första gången den ungen ger mig lång näsa o inte sista heller för den delen=). Gunnar gör ju samma sak tror att han är hund alltså, men jag börjar undra om det beror på familjen han bor hos, att han är lite knäpp alltså, och äpplet faller ju inte långt från päronträdet =) eller hur det nu var^^).

2007-08-29 @ 23:15:49
URL: http://marithape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0