Jaha..

då sitter man här och väntar på att gubben ska anlända.Men det lär nog dröja ett tag till,för han ringde nyss och då va han på väg ifrån Sthlm...har varit där på ett jobb.Skulle egentligen hans feta chef ha gjort,men han fick visst "förhinder"*grrr*jag hatar den faaan!Men skit i det nu,kan inte hetsa upp mig på honom och förstöra fredagskvällen.Idag har det iaf varit toppen väder och det va skönt att jag slutade två,för då fick jag åtminstone lite med av solen.Tino och jag har varit på prom. och sen va vi och handlade.Sen har jag städat och fejat*suck*fy satan va tråkigt det är att städa...men ett ont måste.Och nu när jag sitter här så känns det sååå skönt att allt är klart :-) !Hoppas det blir lika fint väder i morgon oxå,så kanske vi kan åka och grilla eller nåt.Känner att jag är trött,har ju varit uppe sen kl. halv sex*gäsp*men jag ska va vaken när gubben kommer...INTE somna på soffan :-) !Nej nu ska jag ta och kolla lite på tv:n och sen ska jag ta en tur med Tino så han får sin kvällskiss!Ha en fortsatt skön kväll allihop,så hörs vi i morgon.KRAMIZ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0