Måndag morgon...

och jag va tvungen att gå upp kl.sju*suck*fy satan va trött jag va.Men om jag ska hinna att duscha,äta frukost,göra mig i ordning och gå ut med Tino innan jag ska till jobbet...då måste jag pallra mig upp vid den tiden.Men det är ändå skönt att jobba förmiddag,då har man hela eftermiddagen att göra vad man vill :-) !När jag kom hem från jobbet gjorde jag mat och sen tog Tino och jag en prom. till körrgårn och satte rosor på mormor och morfars grav.Det är så rogivande att gå där och strosa,lugnt och skönt.Sen gick vi till affären och handlade lite och på hemvägen träffade vi på syster yster och lilla Wilma.Undrar hur det blev med badet idag,med tanke på att Wilma ju har skitit både i badvattnet och på golvet dom senaste två dagarna*hahaha*det skulle jag ha velat sett.När både Lina och Syster yster trampade i skiten*fniss*!Ja annars så har det inte hänt nåt speciellt,kollat lite på tv:n och sen har jag suttit här en stund.Jo jag har badat Tino oxå,han lossar så mkt hår nu och då hjälper det att bada honom.Det är inte så kul att köra runt med snabeldraken stup i kvarten...men har man djur så blir det så :-( !Gubben ringde som vanligt i morse och idag fick han ta bussen till jobbet för dom hade slangat hans bil.Fy fan va förbannad man blir på såna där idioter.Nej nu ska jag inte sitta här och hetsa upp mig på dom,utan nu ska jag ta mig i nackskinnet och dra iväg mig till sängen...det är natti natti dags!Hoppas ni får sova gott i natt,så hörs vi i morgon.Jo en sista sak bara...nu tycker jag att Josse får ta och skriva lite i sin blogg oxå och inte bara läsa andras...eller hur Josse :-) !!Kram på er!

Kommentarer
Postat av: maritha

Jodå ikväll gick det bra, men det var en farmor som var på sin vakt under badet ikväll vill jag lova=).

2007-08-20 @ 23:45:10
URL: http://marithape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0