Måste bara..

göra ett inlägg här*fniss*för en liten stund sen så vaknade gubben.Jag satt vid datorn,men jag hörde att han gick på toaletten.Efter en stund så tyckte jag att det va så konstiga ljud ifrån köket så jag måste bara kolla vad han höll på med.Där i köket sitter gubben framför frysen och håller på och plockar ur allt vad som där finns...va fan gör du säger jag...men du sa ju att det fanns kakor här svarar han då*åhhh*!Ja gubben...men du behöver inte ta ut allt annat för att hitta dom.Och inte nog med det...då upptäcker jag att dörren ut står helt vidöppen och utanför dörren ligger badrumsmattan*hmm*hur faaan tänker man om man gör nåt sånt*funderar*ja inte faaan vet jag!Nu har han iaf somnat igen,så nu är allt frid och fröjd igen*pust*skönt att sitta i lugn och ro...en stund till iaf ;-) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0