Morgon dagen...

började med att gubben ringde(ovanligt va)men jag somnade om så klart och sen när jag vaknade va kl. redan över tio.Ojoj...nu blev det fart på mig kan hända.Fort som satan upp och äta frukost,klä på mig och sen ut med Tino.Det va en jätte fin dag idag så vi tog en extra lång prom och sen va vi till affären som vanligt.Väl hemma va det bara till och göra mat till Tino(makaroner och kotlettkarrè) och själv åt jag en sån där färdig lagad skinkfrestelse...fick duga som bukfylla!Sen va det dags att gå till jobbet*suck*hade ingen lust alls,men visste att efter dom där tråktimmarna så va jag ledig heeela onsdagen :-) .När jag kom hem ringde jag gubben och sen så gick jag ut med Tino.Sen fick Tino sin fil och jag käka en halv fryst pizza(nej pizzan va varm,inte halvfryst...bara halv :-D ).Nu sitter jag här vid datorn,men ska strax slå igen ögonen för att möta en ny dag i möra...hoppas den blir lika fin som idag.Men med min tur så spöregnar det väl :-( !Toppen att Josse fick lite fart på sitt skrivande :-) !Snusa gott allihop,vi hörs i möra!KRAM...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0