Så satans arg...

Igår funkade inte Internet på hela dagen och idag när jag skulle ha tvättstugan så hade en idiot tagit min tid och påstår att jag har tagit hans tid*grr*!När jag kom hem från jobbet igår kvällst,så såg jag att den idioten hade skrivit dit en extra dag i juli(onsdag)och skrivit en tvättid.Jag tog bort lappen,för under den mkt synligt satt nämligen augustis tvättider.På den hade jag skrivit en tvättid idag onsdag för en vecka sen och den tvättlistan hade syster yster satt upp innan hon åkte till Gäddede...för hon hade skrivit en tid så att hon kunde tvätta när hon kom hem.Så den hade alltså suttit där i ca:tre veckor och sen kommer den här idioten och påstår att jag har satt upp den igår*suck*vilket jävla pucko.Men jag slet ur hans äckliga tvätt och ställde den utanför dörren,mig jävlas man faaan inte med.Så nu får han så vackert vänta till fredagen med att tvätta,rätt ska va rätt :-) !Nåja nog om det!Jag har varit till modern oxå och spelat lite kort och sen har ju Tino och jag varit på promenad och Tino badade nere vid rydbergsdal.Gubben har ringt ett antal gånger,han är på väg ner till Skåne på jobb och den stackaren ska börja på ett nytt jobb kl. sju i morgon bitti...hur faaan ska han hinna det?!Blir inte mkt till sova för honom inte...stackars,stackars gubben.Nej nu ska jag sätta mig och glo en stund på dumburken innan det är dax för sista kvällsturen med jyckenbergaren.Hör nog av mig innan jag nattar mig!Kram så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0