Satt och fundra...

och då kom jag att tänka på min älskade Anna,min syster dotter som betyder så mkt för mig och som äntligen ska få bli mamma :-) !Det är en roll som jag vet passar henne jätte bra...hon kommer att bli den perfekta mamman :-D helt klart!Jag vet att detta barnet är så efterlängtat och så välkommet som ett barn bara kan bli.Vilken tur "det" har fast "det" inte vet det ännu!Anna och jag har alltid haft en speciell relation,jag är hennes moster,men även hennes "mamma" och syster*ler*låter det konstigt?!Nej det är det inte...inte om man vet hur vi har växt samman under alla Annas uppväxtår och även nu som vuxen kvinna!Anna är helt fantastisk,så god hjärtad och generös mot alla.Ni som känner henne vet vad jag pratar om.Herre gud...hela mitt hjärta svämmar över när jag tänker på hur lycklig jag vet att Anna är idag och hur bra hon mår...det är du värd Anna...flera gånger om!Jag älskar dig och önskar att allt går bra den här gången...annars finns det ingen gud!Önskar dig all lycka i världen!Din gråtmilda moster!Puss och kram...

Kommentarer
Postat av: Anna

Buuuhuuu... *gråååååt* Jäklars vad jag blev att böla nu... gud vad du är gooo... Älskar dej massor <3 Å du är verkligen min moster/mamma/syster =)

2007-08-12 @ 19:21:54
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0