Sussa dax...

Nu har jag varit ut med jycken och hämtat sista tvätten.Tino har fått sin fil som han jämt ska ha till kvällen och Nisse har fått sin mat,så nu kan jag lägga mig i lugn och ro.Gubben skulle ringa när han va klar nere i Skåne*hmmm*kl. börjar bli mkt...hur ska han hinna hem till Nyköping igen till kl.sju och när i hunnan ska han få sova?!Inte konstigt att jag HATAR hans feta chef,han bara tänker på pengar och inte på hur hans anställda mår.Hur länge tror han egentligen att någon orkar jobba så här...man kan ju undra!Värst är det ändå för min gubbe,för dom andra har inte körkorten som fodras för att få köra lastbil med släp.Så därför så kan ju dom lägga sig och vila,men inte min gubbe inte*orättvist*.Nej nu sitter jag här och blir förbannad på tjockisen oxå,bäst att jag lägger mig och drömmer nåt skoj istället :-) !Go natt på er och sov så gott!Vi hörs i möre...kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0