Tråkiga trista söndag...

ingenting att göra och även om man hade det  så är det för varmt,regnet hänger i luften och det är så kvalmigt så man blir svettig bara man andas*pust*.Har som sagt va inte gjort så mkt idag....gubben ligger och sover(vad annars)och jag har läst lite och sen har Tino och jag varit på prom. och nu sitter jag här och skriver lite igen.Idag kommer Syster yster,Erik och Lina hem från Gäddede,oj va veckorna har gått fort....tyckte dom nyss åkte.Och Lisa och hennes kille Rickard har varit utomlands med Rickards familj,hoppas dom har haft det jätte mysigt!Nej nu ska jag göra lite kvällsmat få se om jag får sällskap eller om jag får äta själv.Vi höres senare!KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0