Väcktes av..

att gubben ringde i morse,då säger han att han ska jobba i morgon :-( faaan va förbannad jag blir.Jag kunde nästan inte somna om för att jag låg och tänkte på hur jävla många helger han har jobbat nu,när faaan ska vi få en hel helg tillsammans???Hans jävla feta chef bara begär att han ska jobba hela tiden,han kan väl för satan skaffa en till som har körkorten som krävs.Nej...det är bara folk från stalan som får jobb där..utan körkort*grrr*är riktigt ilsken nu.Och min gubbe är en riktig mes som INTE kan säga ifrån :-( sätt den jävla fetgrisen på plats för faaan.Nej nu ska jag INTE ilska upp mig igen!Annars så har dagen varit bra,regnat har det gjort och kallt har det varit...men så är det ju när hösten kommer :-) .Har städat det sista som va kvar och lagat mat,sen har jag kollat på tv:n på barnens melodifestival..duktiga ungar!I morgon kommer iaf gubben hit och då hoppas jag att vi får en mysig kväll tillammans..annars jävlar*horn i pannan nu*.I morgon börjar jag jobba kl.sex*vansinne*vi har inventering...jätte kul :-( !Så nu måste jag sova vare sig jag vill eller inte..INTE!Men sov nu så gott,så hörs vi i möra.KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0