Väcktes...

kl. halv sju i morse av gubben,det va dags att kliva upp*gäsp*vi skulle ju åka till Säter halv åtta och jag ville duscha och äta frukost i lugn och ro innan.Jobbet i Säter gick fort,det va två killar som hjälpte till och han som skulle flytta hade inte så mkt saker.Tino gillar verkligen att åka flyttbil,han ligger jätte skönt där bak.Men attan va trött han va när vi kom hem igen,han hade knappt sovit nåt...är ju så mkt att kolla på.Han orkade inte ens äta mat utan bara låg och sov i flera timmar :-) !Glömde berätta att det va KATTAstrof här igår,Nisse rev ner tre blommor så att krukorna gick sönder och jorden spreds överallt :-( (kattskrälle)!Så igår va det till att plantera om blommorna,köpte nya krukor och jord på Lådan!Så nu är det gjort och det blev riktigt bra(inget ont som inte har når gott med sig) :-).Nu ska jag strax fortsätta att kolla på Beck och sen ska jag ut med Tino och seeen blir det sängen på direkten...är ganska så pömsig faktiskt.Börjar jobba kl. nio i morgon,så jag har ingen sovmorgon heller :-( !Vi hörs i möra...sov så gott!KRAM!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha ha... vilken katt! Men det är ju aldrig fel med lite nya krukor! Han var väl trött på de gamla! =D *Kram*

2007-08-27 @ 18:52:14
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0