Vi tog...

en cykeltur till Lådan istället för en prom.,det va ganska så kallt då faktiskt för solen hade gått i moln och det blev alldeles svart på himlen.Handlade en hel del,två nya T-shirt,strumpor,tre krukor med fat,leksak till Tino och två råttor till nisse,sköljmedel och så liiite godis :-) !På hemvägen tog vi en repa förbi modern,hon låg naturligtvist som vanligt :-) .Vi fikade och tog en kortsväng.Sen for vi hem och vi hann inte mer än innanför dörren så kom regnet..hahaha...han där uppe missade mig igen :-P !Sen så har jag lagat mat,kollat på tv:n och så har gubben ringt,han är på ett lång jobb.Och alldeles nyss så slutade en dvd film som jag oxå har kollat på...boogeyman(rysare)men den va inte ett dugg ryslig :-( (besviken).Nu ska jag sussa,är ju en dag i morgon oxå hoppas jag.Söv så gött...natti natti!KRAM!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0