Är bara...

in en snabbis i den gamla lägenheten för att hämta ytterligare några grejer :-) .Gubben har varit i Tyskland och Frankrike hela veckan,han kommer hem ikväll nån gång...så med lite tur ses vi inatt eller i morgonbitti.För i morgon ska vi ta resten av grejerna här och sen ska vi hämta ett jätte fint bord med fyra stolar som jag har köpt på Pia`s för 1300:- .Gubben kommer att ha "lillen"(den minsta flyttbilen)med sig hit...OM det inte blir nåt knas igen :-( .För han ska även ha med sig några bokhyllor som han ska ha i sitt "bibliotek" som han kallar det för :-) .Annars så börjar jag väl få hyfsat ordning,men satan va dyrt det blir med gardiner*suck*hitills så har det kostat 1200:- för bara stora rummet och köket :-( .Ska iaf bli skönt när allt är klart.Tino och Nisseman trivs kanon i nya lägenheten,Nisseman brukar ha race i den långa hallen :-) helt puckad.Nähä,nu ska jag iväg igen mkt att göra idag oxå.Håller på i tvättstugan och sen ska gardiner upp...ja det finns hur mkt som helst att göra för mig just nu.Ha en trevlig lördag och skyltsöndag,så hörs vi.Ps:Hoppas bredbandet snart är flyttat,det tar lite tid.Ds: KRAM!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0