GOD JUL...

på er allihop!!Vi har då genomlidigt ännu en uppesittarkväll,men herre gud va vi har skrattat :-D .Tyvärr så va det ingen av oss som vann nåt,men va gör det bara man har trevligt tillsammans.Gubben och jag har suttit i bibblan en stund efter det att vi kom hem och bara varvat ner.Nu är det dags att lägga sig,för jag ska upp kvart över sju i morgon...börjar jobba kl.halv nio :-( .Sen ska vi till Jeppe o Josse och fika,för det är isbildning på parabolen så det finns ingen tv här just nu :-( typiskt just inför julen.Men med min osis så är det ju inte så ovanligt att nåt sånt skulle hända just nu.Trots det så vill man ju inte missa Kalle och hans vänner,så därför löser vi det på detta sättet istället.Men sen ska vi hit och äta julmiddag,ska bli så mysigt!Jaha,då är det väl bara att krypa ner i bingen och sussa dom få timmar som är kvar innan jag måste upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0