Märks att...

det snart är jul,folk handlar mat som tokar.Man kan ju undra om dom inte ska göra annat än att äta :-) .En kund handlade för över tretusen,vart gör man av så mkt mat*hmmm*.Jag frågade dom om dom fick låna grannens kylskåp,då skrattade dom och sa...ingen dum idè.Det är inte klokt egentligen hur mkt pengar folk gör över med på julen och sen så får dom leva snålt för att klara av januari.Man kan ju undra om det verkligen är värt det.Och många kommer säkert att ta lån för att fixa julens alla kostnader...stackars människor.Tack och lov att man inte har det så :-) .Pratade med gubben för en stund sen,först nu är dom framme och nu ska dom lasta av grejerna och sen får dom åka hem igen.Så med lite tur är gubben här till Söndagen och jävlar om han inte är det...då ska jag strypa honom långsamt :-) .Nej det ska jag väl inte behöva göra,han hinner nog hit innan Bingolotto börjar iaf.I morgon börjar jag jobba kl.nio och slutar kl.två och sen så är jag ledig.Men sen jobbar jag julafton och juldagen,juldagen är bra att jobba på för då har vi dubbelt betalt :-D och på julafton stänger vi två så det är helt okej det oxå.Då hinner man hem och fixa till sig lite och göra iordning fikat till Kalle,för det MÅSTE man ju bara se.Nu ska jag ta och läsa Aftonbladet och sen är det väl bara att natta sig.Sussa så gott sen på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0