Sitter här...

och väntar på gubben som är på G :-) ,men han kommer inte att vara här först vid halv fyra,fyra tiden.Så jag kanske ska ta och lägga mig och sova en liten stund.Det blir tredje julen nu som vi firar julen ihop,den första julen hade vi bara känt varandra i ca:en månad.Och det är den första julen som vi har Bubbis och Nisseman.Har slagit in paket till dom,för det är klart att dom oxå ska ha julklappar :-) .Än så länge har både gran och tallris fått vara ifred,är helt chockad faktiskt.Trodde nog att åtminstone Nisseman skulle hänga i granen,men han gick bara fram till den och sen gick han därifrån helt ointresserad.Nej,nu ska jag ta och försöka sova lite innan min älsklingsgubbe kommer.Natti natti...

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, du har helt rätt... Jag är gammeldags av mej på den punkten och tycker det är karl`n som ska fria ^^) Å du har helt rätt med efternamn... Vi har talat om E Cederin. Vi får se =)
Hälsa din gubbe så mkt och ha en riktigt god jul.
Kramar

2007-12-23 @ 11:14:21
URL: http://annaenglund.blogg.se
Postat av: Sanna

Hej! Ville bara tacka för julkortet vi fick, och önska er en riktigt god jul! Hoppas ni får en mysig jul;) Du får hälsa till farmor också!
God Jul och Gott Nytt År! Kramar!

2007-12-23 @ 11:54:51
Postat av: Jeppe

Jo om ändå våran gran kunde få va ifred! kl 7 imorse vart det ett stort brak å kulor flög åt alla håll! Allting sitter på sniskan i granjäveln så det är väl att bara klä om den.

2007-12-23 @ 12:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0