Ska man...

va fin får man lida pin.Det kan man lugnt säga att det är ett sant ordspråk :-) .För bara en liten stund sen så satt jag här och limmade på långa fina naglar,men när jag väl fått på dom så kunde jag inte göra ett dugg.Vad jag än skulle göra så satt dom ivägen :-( jag blev helt handikappad.Så jag började riva och slita i dom för att dom skulle bort,men jädrar va dom satt...trodde mina egna naglar skulle åka bort oxå.Nej,nu blir det inga mer högfärdsnaglar,klarar mig mkt bättre med dom jag har :-) .Tänk att det här året snart är slut,lite läskigt på nåt sätt.Ett helt år som man bara lämnar bakom sig och så ska man börja om på ett nytt år.Åhhh,va långt det är tills nästa jul och nyår.Men å andra sidan så går vi ju mot ljusare tider och sommaren är snart här igen :-) härligt.Vill oxå önska ALLA ett riktigt GOTT NYTT ÅR och hoppas att det blir bra :-) !

Kommentarer
Postat av: SimpleGirls

gott nytt år! :)

2007-12-31 @ 18:57:42
URL: http://SimpleGirls.blogg.se
Postat av: maritha

Ha ha så kan det gå när gamla tanter ska vara högfärdiga *fnisselifniss* god förtsättning på det nya året kära söstra mi=)

2008-01-01 @ 22:51:56
URL: http://marithape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0