Snart...

anländer gubben,blev lite sent...men bättre sent än aldrig :-) .Idag kom gardinerna till gubbens "bibliotek" som han kallar det :-) det blev jätte fint när dom kom upp.Nu har vi köpt gardiner för 1600 och då är det ändå ett fönster kvar(sovrummet).Men det är inte så bråttom,för jag hade ett par gardiner sen förut som passade.Det är jäkligt dyrt att flytta,hoppas jag aldrig mer behöver flytta.Men det vet man ju aldrig,kanske vi hyr ett hus så småningom eller annars så kanske vi går isär*AAAHHH*och då är ju det här för stort för mig.Snart ringer nog gubben för jag ska gå ner och hjälpa honom att bära upp lite grejer som han har med sig och sen ska vi börja med maten*hungrig*!Så vi hörs väl i möra då!Ha en trevlig fredag kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0