Som vanligt...

ringde gubben när han åkte till jobbet i morse,sen kunde jag inte somna om.Så jag har varit vaken sen kl.sju,men det är skönt för man får mkt gjort.Har alltså varit till modern och satt i belysningen i granen och sen tog vi en fika.Efter det så va jag och Bubbis till affären och handlade,satan va tungt det blev :-) men jag är van att kånka och bära så med lite envishet kom jag hem.Så lagade jag mat,blev julkorv,potatis och kokta morötter.Sen va vi och hämtade tallris som jag sedan satte änglar och små klockor som är gjorda av näver...skulle se lite gammalt ut eftersom det ska stå i bibblan.Eftersom jag har plastgran,så tycker jag att det är mysigt med lite tallris bara för att få känna den underbara lukten :-) .Har lagt på dom tre sista julkorten oxå.I morgon är det tvättstugedags igen*suck*va fort en vecka går :-( .Nej nu ska jag ta och ringa jeppe,måste höra om han kommit ihåg att köpa bingolotter till uppesittarkvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0