Tredje...

natten i rad som jag sovit som ett arsle :-( .Vaknade strax efter tre i natt och kunde INTE somna om.Jag gick upp och tog mig ett glas mjölk för det brukar göra susen,men inte nu*suck*.Låg och vände och vred på mig och helt plötsligt så ringer mobilen,det va gubben som va på väg till jobbet...då va kl. kvart i fem.Men sen när jag hade pratat med honom,då somnade jag på studs.Tyckte att jag inte mer än somnat in,då ringer mobil väckar klockan...ååhh...jag skulle ju upp halv nio för jag hade tvättstugan.Ja så det va bara att pallra sig upp och slänga i tvätten,sen blev det frukost och en dusch för att piggna till.Sen har dagen rusat på,har massor att göra men tycker det verkar som om ingenting blir gjort...fast det blir det ju...men allt tar tid.Ska bli skönt när gubben kommer hit på fredag och hjälper till lite :-) .Nu ska jag ut med Tino och hämta upp den sista tvätten,sen ska John Blund få komma och kasta sina sömnflingor i mina ögon...hoppas att det hjälper.Natti natti på er och sov så gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0