Va tusan...

har hänt med mig,andra dagen som jag är uppe tidigt och studsar.Gubben ringde vid sex tiden och sen dess har jag varit uppe :-) .Är ganska så skönt faktiskt att gå upp tidigt och nästan ingen annan av grannarna är vakna och sen ser man hur ljusen i fönstren tänds undan för undan och det blir mer och mer rörelse på byn.Idag kommer ÄNTLIGEN gubben hit och jag har tänkt att vi ska ha en myskväll med lite god mat och dryck.Det är så mysigt att duka fint och tända ljus och bara sitta och prata...INGEN tv...inte först lite senare iaf :-) .Annars blir det lätt så att man lagar till nåt och sen sätter man sig med en tallrik framför tv:n*suck*.Det är lätt gjort att man efter ett tag i ett förhållande glömmer bort mysstunder,men det är ju dom som förgyller tillvaron :-) .Nu ska jag plocka lite här innan det är dags att gå ut med Tino.Det är kallt som satan ute,över nio minus*brrr*bäst att trä mössan över skallen.Vi hörs säkert lite senare!Ha en bra dag!Kram!!

Kommentarer
Postat av: sonen

Hahahaha!!! Nu har du fått massa kurre snorlök baciller på dig! =) Blir en slags myskväll här hemma också fast med Catti å Dennis, Jag har slängt ihop en vitchoklad mousse med hallon å krossad lakrits till dessert och pepparbiff med hasselbacks potatis och bea till varmrätt. Det blir finemang det! Har inte hunnir hämta nå kartonger än, kanske hinner ta dem i helgen. Trevlig myskväll.

2007-12-14 @ 16:19:12
Postat av: Mamsen

Jaha,fint värre ska det va :-) .Vi ska äta pommes,fläskfilè med ädelost,sallad och beasås*mumsigt*ingen dessert här inte,vi gillar efterrätten bättre ;-) .Det är lugnt med kartongerna,ta dom när du får tid.Ha en trevlig kväll ni oxå och hälsa Cattis och Dennis!Kram...

2007-12-14 @ 16:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0