Åh så skönt

att va utvilad även fast jag väcktes klockan halv sex av min älskade gubbe som ringde när han va på väg till jobbet.Sen va det hopplöst att somna om,så jag gick upp och åt frukost.Har sen suttit och degat vid datorn ett tag ända tills jag fick ta mig i kragen och gå in och duscha :-) .Nu är "elaka katten" i farten,får skriva om vart och varannat ord därför att han är här och bråkar med mig.Han slänger sig över tangentbordet i ett tappert försök att komma åt att bita och riva mig.Det måste bo en liten demon i honom.För i ena stunden är han så go och snäll,för att i nästa sekund förvandlas till den "elaka katten".Tur att jag har Tino som än så länge sätter respekt i honom,men det dröjer nog inte länge innan "elakingen" sätter klorna i honom oxå*hihi*!Nu ska jag ta en kopp kaffe innan Tino och jag ska ut på en promenad.Halvdant väder idag oxå*trist*men dom har LOVAT sol till helgen :-D !Tjingeling så länge...

Kommentarer
Postat av: maritha

Tror du börjar bli senil söstra mi, skriver samma inlägg två gånger med olika rubrik *fniss fniss*

2007-07-12 @ 10:31:47
URL: http://marithape.blogg.se
Postat av: elin

Japp min hund heter oxå Tino. vilket sammanträffande hehe

2007-07-12 @ 14:20:03
URL: http://elinpersson07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0