Blåst!

Fy fasiken vilken jäkla blåst det har varit ute idag,men ändå inte kallt!Har inte gjort så mkt idag,plockat lite här och där och vallat jycken förstås...men det är ju en daglig sysselsättning!I morgon ska jag och min moder gå till Lådan och handla,kolla om dom har fått nåt nytt.Den lilla "rara" katten Nisse har nyss haft spel här och då blir det ju en till som får det naturligtvist(Tino jycken).Gissa om mattor och sängkläder va i en enda röra...städa,städa,städa...min största sysselsättning numera.Nej nu är det dags för den härliga sängen som bara står där och väntar på att jag ska krypa ner.Jag kommer omelibums!Godnatt för idag och hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0