Det blev inget...

skrivande av igår,det va en så tråkig och trist dag så jag hade ingen lust.Gubben åkte hem kl.tolv inatt,skulle börja jobba kl.tre...vilka jävla piss tider dom har...mitt i natten när man ska sova :-( .Jag började jobba kl.nio i morse,faaan va skönt det ska bli när allt åter går till det normala igen på jobbet.När all ordinarie personal är tillbaka och det inte är en massa sommar jobbare.Jag ska inte dra alla över en kam,men det finns en och annan som nog borde syssla med nåt annat istället...om jag säger så.Solen har faktiskt varit framme nästan hela dagen idag,så när jag kom hem tog Tino och jag en cykeltur.Sen har jag lagat mat till oss,diskat och plockat lite här hemma.Ja just det,jag fick dra fram soffan oxå för Nisse tycker att det är så skojigt att leka med lecakulorna*hmmm*är det därför han tror att dom är till för det tro(slug katt).Nåja,jag fick iaf dra fram soffan för där under låg dom flesta kulorna,det dröjer nog inte länge först dom är tillbaka där igen*suck*ett evighets jobb verkar det som.har inte gjort så mkt mer,kollat lite på tv:n och suttit här vid datorn en stund.Gubben har ringt ett par gånger,är inte hemma först vid ett tiden i natt och sen ska han börja jobba kl.kvart i sex i morgon bitti igen...stackars gubben :-( !Jag har sov morgon och börjar inte först kl.två*tjoho*så himla skönt,men inte så kul iof att jobba kväll.Nej nu börjar det nog bli dags att krypa ner i bädden,Tino är nypinkad så nu är det bara jag som oxå behöver göra min toalett innan jag får slå igen ögonen för idag!Sov gött å dröm sött...KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0