Go möra...

har varit vaken sen kvart över sex,helt omöjligt att somna om och sen ringde ju gubben som vanligt när han åkte till jobbet.Igår va det inte fullt lika mkt folk på affären,men ändå många som kom i sista minuten så klart.När Sandra och jag hade låst kom en securitas vakt och kollade oss.Dom gör det emellan åt,för att kolla så att ingen har tagit något från affären utan att ha betalat.Men så klart så fick han lång näsa :-) .Idag ska jag städa och dona,har en massa saker som jag MÅSTE göra...jo jag bara MÅSTE*suck*men egentligen så vill jag inte.Gubben kommer hit idag,men som vanligt så vet han inte när han slutar.Så där är det när man jobbar inom flyttbranchen,inga fasta tider.Men hur som helst så längtar jag efter honom :-D !Och i morgon ska vi åka till örebro och ta en heldag där...shoppa,äta och dricka gott*tjoho*ska bli så kul.Nähä det här duger sjutton inte,nu får jag piska mig själv om nåt ska bli gjort idag :-( .Vill inte,men vet hur nöjd jag är när allt är fixat :-) !Ha en bra dag i regnet,gör det bästa av den ;-p .Kramizar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0