Natti natti..

dags att gå och lägga sig!Vilket klantarsel jag är egentligen*suck*trodde jag hade tvättstugan i dag,men det va visst igår som jag skulle ha tvättat :-( .Så nu får jag tvätta i morgon istället,tur att det fanns en ledig tid.Har inte gjort så himla mkt idag,Tino och jag har varit ute på en cykeltur och han träffade massor med jyckar...gissa om han va överlycklig :-) !Nu ska vi iaf gå och lägga oss,är trött även fast jag somnade en stund på soffan här ikväll*skönt*! I morgon är det jobbar dax igen*stön*usch va tråkigt det känns...har inte kommit in i det än.Men som sagt,nu är det natti natti för oss.Sov så gott allihopa,vi hörs i möre bitti.Kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0