Regn,sol,regn!

Vaknade i natt och hörde hur regnat bara vräkte ner...och vi som skulle till Lådan idag.Men senare på dagen så kom faktiskt solen fram och det blev väldigt varmt ute.Som sagt min moder och jag skulle till Lådan idag och handla.Vi gick när kl.var ungef. två,men vi hann inte särskilt långt förräns min ärade moder snubblade på trottoaren och slog i näsan rakt i backen.Så typiskt henne*suck*men som tur va gick det ändå relativt bra...lite näsblod och skrubb sår på armarna.Men hon är inte den som är den trots sin ålder på åttio år,så torkade hon näsan och fortsatte mot Lådan :-)!Vi hittade väl en del onödiga saker,men även sånt som vi skulle ha!Sen följde jag med henne hem och fikade och spelade lite kort och då kom det en rejäl regnskur igen.Tur att vi hade hunnit hem,han där uppe va visst med mig för en gångs skull :-D !Nu har klockan blivit mycket och ögonlocken börjar på att bli tunga som bly,så det är nog bäst jag lägger mig innan jag somnar på tangentbordet.Hoppas solen kommer i morgon igen,gillar inte regn...blir så slö!Natti natti för idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0