Som man bäddar får man ligga...

är ett skit dumt uttryck egentligen.För jag hade då fanimej bäddat jätte skönt,men ändå så har jag knappt fått en blund i ögonen.Mardrömmar har jag oxå haft och det brukar jag nästan aldrig ha :-( !Så syster yster...idag kan du glädja dig åt att nån annan(jag)oxå får känna på trötthetens pina x-( .Gubben har oxå sovit dåligt,men det beror nog mkt på att han ligger och spänner sig för att han ska upp tidigt.Klockan fyra va han uppe och studsade och kokade kaffe,och när kl. va ungef. fem då åkte han iväg!Han började jobba kl. kvart i åtta så han hade liiite sovmorgon kan man säga :-) för annars brukar han åka ca:två,tre så där beroende på när han börjar jobba.Han har ju en bit att åka...19 mil..så det gäller att va ute i god tid.Efter det att han åkt gick jag och lade mig igen,men inte faaan sov jag nåt bättre då heller.Men skit samma jag får ta dagen som den kommer...trött som satan...men solen tittar ju ändå fram ibland och det gör det liiiite lättare.Nu ska Tino och jag ut och handla!Vi hörs senare!Bye bye så länge...*gäsp*

Kommentarer
Postat av: maritha

*fniss* skadeglädje är väl den enda sanna glädjen, men tyvärr så var det nog en förbannelse i huset inatt=) Kunde inte somna och när jag väl gjorde det så sov jag som ett arsle IGEN!!! Så jag kan ju glädja dig med att jag är lika jävla trött idag igen^^.

2007-07-11 @ 15:11:37
URL: http://marithape.blogg.se
Postat av: Elin

Snokar runt på loggen och hittade dig..

2007-07-11 @ 15:37:58
Postat av: Anonym

skriver min blogg adress

2007-07-11 @ 15:40:16
URL: http://elinpersson07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0