Tisdag morgon...

eller förmiddag kanske är mer rätt :-) .Jag och Per Gessle vaknade iaf samtidigt idag,ja fast inte tillsammans förstås :-)  .Men han va med på radion i morse och då sa han att han hade vaknat för en halv timme sen och det hade jag oxå gjort.Jag har precis duschat och ätit min frukost,så nu är det bara att fixa till sig och gå ut med Tino!Idag börjar jag jobba kl.14 och jobbar till 21:15.Kvällarna är jobbiga,man får liksom hela dagen förstörd på nåt vis.För man kommer sig inte för med att göra speciellt mkt på förmiddagen och sen ska man ju laga mat och rasta jycken och allt det där innan man ska iväg,så den dagen är borta :-(   ! Nej nu måste jag sätta fart och inte sitta här och svamla.Ha en underbar dag allihop!Vi hörs ikväll....kanske :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0