Vilken tur!

Herre gud vilken tur Josse hade när hon vann tiotusen i förrgår.Men det är hon värd,det är roligt när pengarna går till rätt ställe.Idag har det varit som vanligt...LUNGT!Peter(min gube)och jag har varit nere i rydbergsdal och lyssnat på blues.men tyvärr så blev min älskade gubbe så full så vi fick gå hem.Jag först och han långt efter :-) !Nu är vi iaf samlade igen,Peter sover och Tino och Nisse och jag sitter här och skriver.Nu ska jag ta en lugn stund för mig själv innan min älskling vaknar igen.Sov så gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: maritha

Va kul att du oxå har börjat blogga. Vi är ju värsta bloggarsläkten ju=)Undrar varför?

2007-07-08 @ 16:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0