Åhåjaja...

åcken dag det har varit*pust*har tvättstugan,samtidigt som jag packar,löper från den här lägenheten till den andra med grejer(tur det inte är långt),ut med Tino mellan varven och till råga på allt så ska jag på Ansans ikväll.Inte bara jag förstås,utan några stycken från mitt jobb.Vi ska dit och äta pajbuffè*mums*jag som ÄLSKAR paj :-) .Jag trodde INTE att jag hade så mkt grejer som jag har eller annnars måste det va nån som är och fyller på i skåpen vart efter jag packar ner :-( .Förstår inte att vissa människor kan flytta stup i kvarten,det är ju as jobbigt ju.Men jag tror att det kommer att bli toppen när allt är klart,men det kommer att ta tid att få iordning i den andra lägenheten oxå...fast då kan ju gubben hjälpa till lite :-) .Nu måste jag ner och ta ur tvätten i torktumlaren,den har gått i flera timmar utan att tvätten blir torr.Och sen har jag tvätt i maskinerna som ska in och tvätt som ligger blöt därför att den andra inte torkat*suck*nu kanske ni förstår hur den där jävla tvättstugan funkar :-( .Vi får se om jag orkar skriva och berätta om kvällen när jag kommit hem,beror förstås på vad kl. blir :-) .Tja...

Kommentarer
Postat av: Solveig

Ha ha! Känner igen tempot! :)

2007-11-24 @ 21:45:15
URL: http://mediaidem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0