Dags...

att gå och lägga sig,ska upp kvart över sju i morgon :-( .Fick ett extra pass mellan nio och två och sen ska jag jobba till kl.sju på kvällen,jo jag har ju en timmes lunch så klart.Chefen hade tänkt fel nu när den andra hälften ska åka till Tallin,hade satt i H på M:s tjänst.Men H vill inte sitta i kassan,så därför fick jag rycka in.När jag va ut med Tino nu till kvällen mötte jag ett riktigt äckel nere i källaren,hur faaan tar dom sig in egentligen?!Dom verkar ha nycklar till allting.Det är riktigt läskigt att gå ut på kvällarna,man vet aldrig vad man möter.Nej nu är det nog dags att lägga in en högre växel för en annan lägenhet,för här kan man fan inte bo längre*suck*synd för lägenheten är fin och jag trivs i den...men jag trivs inte med allt drägg som letat sig hit :-( .Vi får väl se hur pass mör jag är i morgon kväll,om jag orkar skriva nåt eller inte.Natti natti på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0