Go möra...

på er,jo jag är faktiskt vaken nu vid den här tiden trots att jag inte börjar jobba först kl.två idag :-) .Men jag har så attans mkt jag ska göra,så mina sovmornar får jag nog skippa ett tag framöver :-( ."Fint" hon hade städat i lägenheten då,allt som va typ i ögonhöjd va bra städat...men ovanpå garderober och skåp...nääee...det såg hon inte.Det va så skitigt så när jag skrubbade blev det alldeles brunt*usch*men nu är det iaf rent.Det som retar mig är att hon fått betalt,men inte jag*grrr*.Skit samma,nu är iaf lägenheten ren och inflyttningsklar.Men tyvärr så va inte lilla flyttbilen ledig på onsdag,så vi får hoppas att gubben är ledig i helgen och att "lillen" är ledig då.Hade glömt bort hur satans mkt det är man ska tänka på när man ska flytta,elen,telefonen,internet och adressändring...som jag skrev förut...det blir dyrt*suck*men det är det värt bara man kommer härifrån
:-) .Nu ska jag hämta mig en kopp kaffe till så att jag blir piggelin och sen ska jag sätta fart här.Tino ska ut,packning och rensning och sen ska jag till guldsmeden med gubbens ring...för han klagar på att den är för stor*suck*så det är väl bäst att ta in den lite så han blir nöjd ;-p .Ha en bra dag allihop!Kram!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Glömde ju säga grattis igår, på affärn så jag säger det nu: Grattis Grattis Grattis till förlovningen!

2007-11-20 @ 09:20:25
Postat av: Josse

Det var jag som skrev det där andra, namnet försvann ha ha.. Hoppas ni blir att trivas i nya lägenheten också, skönt att slippa allt snusk på det andra stället!

2007-11-20 @ 09:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0