Gubben...

ringde och väckte mig i morse kl.sju och sen dess har jag varit uppe,trots att jag hade kunnat sova vidare för det är ju min lediga dag.Men jag va så satans frukost sugen så jag kunde inte tänka på annat är rostade mackor och kaffe :-) så det va bara att kliva upp.Sen har vi varit på prom. i snövädret,så mysigt med lite snö...det lättar upp och gör det lite ljusare ute.Men det försvinner väl lika fort som det kom.Sen har vi käkat och Tino har fått duscha,han lossar så jävla mkt hår så det är helt otroligt.Men det verkar som om det har blivit lite bättre nu,hoppas det iaf.Gubben har ringt ett antal ggr,han har varit till Rättvik men är på väg till Stockholm nu(dom sover i bilen i natt).För i morgon har dom ett nytt jobb där som ska till Rättvik det oxå,ett jädrans farande hit och dit.Tycker det är lite otäckt att han ska vara ute så mkt på vägarna nu när det blir vinter och halt,är ju rädd om min gubbe.Jag har hyrt en film oxå som jag ska kolla på efter bonde söker fru,det är se upp för dårarna...hoppas den är rolig :-) .Nu ska jag ta mig nåt lätt och äta innan det börjar på tv:n.Hörs sen!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Den filmen är små rolig har sett den ett antal ggr.

2007-11-07 @ 19:54:37
URL: http://elinpersson07.blogg.se
Postat av: Anna

Ja, jag tror verkligen Peter är rätt för dej... Han är verkligen en bra karl, tycker jag. Rolig och snäll... det är ju huvudsaken... Men jag skrattar fortfarande åt den där bilden på honom när han fotas i en fartkamera... ha ha ha...
Ja, bebisen kommer verkligen att bli älskad. Å skönt att veta att det finns en Gammelmoster som lite barnvakt... fast det vette fan om inte ungen lär sig en massa dumheter då också... Hmmm... ha ha ha... Filmen har Inge och Timothy sett, de tyckte den var jättebra. Linda henriksson har sett den 3 gånger, för den är så bra... så jag lär väl hyra den jag med =) Trevlig filmkväll! Kramar

2007-11-07 @ 20:12:22
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0