Jag är...

så satans glad :-) kan knappt tänka på nåt annat än att jag äntligen slipper det här huset,tvättstugan och allt spring i trappen.Det va jätte bra här när jag flyttade in,men nu har dom tagit in va skit som helst...man vet aldrig vad man möter i trappen*suck*.Jag har bott här i över fem år nu,så det kan väl va på tiden att röra på sig.Min lägenhet här är jätte fin och mysig,så vet ni nån som är ute efter en lägenhet men inte är så noga med vem som bor granne...tipsa mig.Det är ju inget direkt liv så,men obehagligt med allt spring på alla pundare och fyllon.Ska börja hämta kartonger nu så att jag kan börja packa,satan va skönt det känns :-) .Sleep well!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0