Nu har...

jag varit i körka med min moder och syster yster.Blev så satans trött av all predikan och kyrklig sång,så jag nästan höll på att somna :-) .När det va slut i körkan gick jag,gubben,syster yster och Tino till körrgårn och tände ljus.Vi va jätte duktiga och hade reflexvästar på oss och Tino hade sin reflex "grej" :-D .Gubben har somnat IGEN,måste va nåt fel på honom...han är ALLTID trött :-( .Men att få honom till en läkare,det kan jag glömma*suck*!I morgon ska jag,gubben,modern,Jeppe och Josse åka till Borlänge och shoppa i cupolen.Sen ska vi äta på nåt mysigt ställe :-) en försenad present till modern.Men nu ska jag strax kolla på Mr Bean...min hemliga idol*hihihi*han är bara såååå rolig :-) .Ha en fortsatt trevlig kväll allihop!Vi hörs säkert i möra igen!Kram på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0