Nu så...

är jag inflyttad i den nya lägenheten,vi gjorde det i Lördags och jeppe va med och bar...tack och lov!Vi gjorde ett byte med syster yster för Peter har ingen dragkrok på bilen...men det har hon.Så hon tog Peters bil till Vingåker och vi lånade hennes.Vi behövde bara köra två vändor,så det va ganska så snart gjort.Men allt blev inte med,har lite små grejer kvar som jag ska ta undan för undan och sen är det bara den ROLIGA :-( städningen kvar*suck*.Datorn står oxå kvar,för det tar ju tid innan man får den flyttad...så det kommer inte att bli så mkt skriva av för mig nu på ett tag.Nu ska jag sätta fart och plocka ner lite grejer här och sen är det bara att fortsätta hemma med att få upp grejer...men gubben och jag gjorde det mesta i lördags kväll och på söndagen.Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0