Rosor...

Rosor...


Idag fick jag dom här rosorna av gubben,bara för att han älskar mig sa han :-) *gulligt*!Det har varit en skön dag idag även fast det va ganska så kallt ute.Tino har fått leka med sin hundkompis Kira,jävlar vilken fart det va på dom...sprang runt och jagade varann.Måste låta han få träffa Kira lite oftare,det tycker Y oxå att dom ska...dom leker ju så bra ihop.Vi har varit till lägenheten en sväng idag oxå,väntar bara på nycklarna som J skulle fixa fram...hon som städat lägenheten har visst dom kvar ännu.Ja sen har jag lagat mat,fetaostfyllda älgfärsbiffar,potatis,kantarellsås och majs*mumsigt*så nu är jag proppmätt och gubben...ja vad kan han göra tror ni...SOVER så klart*suck*.Han går ju upp så satans tidigt på morgonen,så när det blir eftermiddag då är han dödstrött :-( .Men han får sova en stund nu,jag har ändå tvättstugan att sköta och sen ska jag städa lite.För i morgon ska vi åka till Örebro och shoppa lite,så då blir det inge städa av.Nu ska jag ut till brevlådan och lägga på min uppsägning av lägenheten,man va tvungen att göra det skriftligt...har jag aldrig gjort förut.Men det där bolaget är ju som det är!Vi hörs...

Kommentarer
Postat av: Anna

Gud vad gulligt av honom!

2007-11-15 @ 17:27:31
URL: http://annaenglund.blogg.se
Postat av: maritha

Skönt att ni har hittat en annan lägenhet, här kan ju ingen bo längre.

2007-11-15 @ 20:37:42
URL: http://marithape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0