Så här...

Så här...


såg gubbens glasögon ut när han vaknade sent i går kväll.Näääee...det va INTE han själv som orsakat det :-) .Det va en svart sak som i normala fall tilltalas vid namnet Tino...men inte nu*fniss*.Jag skrattade så jag fick ont i magen när gubben tog på sig dom,av dom forna glasögonen va det numera bara skalmarna kvar...inte ens glasen i dom fanns kvar*hihihi*.Gubben kunde inte ens se på tv:n,för han såg inte texten :-) .Så på förmiddagen idag gick vi till Lådan för att införskaffa TVÅ par glasögon(gardering),det va ju tur att det bara va billiga läsglasögon som han bitit sönder.Ja sen har jag jobbat till kl.nio,men är inte hemma först vid halv tio eftersom det är en del som ska göras innan vi får gå hem.Nu ska jag strax kolla på America got talent och sen är det natti natti.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha ha ha... den där jycken är ju otrolig =)

2007-11-14 @ 09:37:19
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0