Så va..

det då äntligen slut på denna dagen.Gubben har anlänt och vi har ätit räkor,ost och kex och lite vin och öl förstås :-) .Nu sitter vi här vid datorn och söker på lite låtar som vi kan ladda ner.Men vi blir mest osams,han gillar gammal hård rock och jag vill ha det som är inne just nu :-( .Men jag kommer säkert att få det som jag VILL,för det får jag alltid :-) .Han sitter här med läppen helt utstående,för läppen är full av snus*usch*.Och sen
klagar han på allt jag skriver just nu.Men i morgon blir nog allting bättre,jag känner det på mig :-) .Nu smyg skriver Peter som inte JAG vet....jag har ingen snus läpp hon bara skojar.Hon sitter här och fjärtar och tror inte att jag känner det....men DET gör jag*blää*.Nu ska jag gå ut med jycken så får han fjärta i det fria och jag får frisk luft. Natti natti på er :-) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0