Uppsägning...

av lägenheten blir det i morgon,äntligen kommer jag härifrån.Gubben och jag har varit och kollat på en trea idag.Och en och en halv timme efter att vi pratat med han som har hand om uthyrningen och kollat på lägenheten så ringde värden och lägenheten va våran*tjoho*.Den är så jävla fin,högt i tak och spegeldörrar och gubben får sitt efterlängtade bibliotek :-) det är han jätte glad för.Det är en trea på 89 kvadrat och balkong finns det oxå,vilket inte finns här...mer än en gemensam balkong som man ändå inte kan vara på.Tvättstugan va jätte fin med ny tvättmaskin,torktumlare och torkrum,kan knappt tro att det är sant att vi fick den :-).Vi kommer att få ligga ute med tre hyror ett tag framöver,men gubben har pengar så han står för det mesta(tur för mig).Så nu har vi mkt att göra inför flytten,vi får flytta in redan i morgon om vi vill....men vi väntar till nästa helg då kan vi börja lite smått.Nu ska jag sätta mig framför tv.n en stund få se om det är nåt att kolla på...jo kl.åtta är det ju bonde söker fru*hihihi*längtar efter att se Fredrik...eller heter han Henrik??!!Vi hörs...

Kommentarer
Postat av: Anna

Men gud vad roligt! Flyttar Peter hit nu? Vart är lägenheten? STORT GRATTIS till er båda! Kram

2007-11-14 @ 18:40:22
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0